poniedziałek, 17 października 2011

Witam wszystkich!

W dzisiejszym poście znów chciałabym się czymś pochwalić, tym razem otrzymanym wymiankowo-wygranym prezencikiem od Misiabe z blogu W wolnej chwili... Listonosz zaczął się mi dziwnie przyglądać, chyba dlatego bo ostatnio dużo paczuszek dostaję. Mam ostatnio jakieś pozytywne wibracje w wygrywaniu konkursów, czy coś. A teraz opowiem wam z grubsza co było w tej cudownej paczuszce. Wymianką były pięknej roboty kolczyki dwukolorowe, niebiesko-białe zrobione na szydełku wraz z naszyjnikiem. Naprawdę bardzo mi się podobają, dzisiaj miałam je na uszach pierwszy raz. Zrobiłam furorę na mieście, bo naprawdę zwracają na siebie czyjąś uwagę. Moją wymiankę wysłałąm dzisiaj, więc około czwartku powinna być u nowej właścicielki. Paczuszka, którą dostałam zachęcająco pachniała już przy otwieraniu, a to za sprawą świeczuszek i malutkiego woreczka z suszkami. Guziczki śliczniutkie, kawusia i herbatka po prostu pyszniutka-jeszcze takiej nie piłam, a druga para kolczyków- te bialutkie, tak starannie wykonane, przypominają mi troszkę płatki śniegu. Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Zamieszczam zdjęcie :)

3 komentarze:

  1. super prezenty gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ciekawej wymianki zwłaszcza te kolczyki białe(które rzeczywiście przypominają płatki śniegu)podobają mi się najbardziej:)
    ps. Jak masz ochotę na kolejną wymiankę zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne candy masz i super że mozesz sie wymieniać z koleżankami z blogów świetna sprawa pozdrowionka moni

    OdpowiedzUsuń