wtorek, 11 października 2011

Chwalę się!

Witam! Dawno mnie tu nie było, a to wszystko dlatego, że od jakiegoś czasu zaczęłam nową pracę. Wycisk w niej dostaję taki, że nawet nie mam sił nic nowego porobić. Umówiłam się na wymiankę z Misiabe z blogu "W wolnej chwili...",więc jeśli tylko znajdę odrobinkę czasu coś będę kombinować :)
Teraz najważniejsze, doszła do mnie ostatnio paczuszka od Ewy z blogu "Pozytywne wibracje", z wygranym Candy! Zamieszczam kilka fotek z tego co znalazłam w tej paczuszce. Przyznaję, że każdą serwetkę oglądałam z osobna. A obrazek zrobiony metodą decoupage pokazałam każdemu domownikowi :) Śliczne wszystko, prawda? Jak to człowieka cieszy jak wygra takie świetne Candy. Niedawno zrobiłam sobie taką doniczke na kwiatka. Nie wiem czy to można nazwać decoupagem, chyba naprawde podstawowym. Mam zamiar zrobić w przyszłości coś lepszego, tylko muszę najpierw zakupić odpowiednie rzeczy, czyli np. rozcieńczacz do farb, primer, itd. Bez tego ani rusz :d Już nie zanudzam, pa!


6 komentarzy:

  1. gratukuję wygranej, wszytsko cudne i za zdroszcze tych serwetek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciesze sie ze sie podoba i przede wszystkim ciesze sie ze doszlo tak szybko. to co zrobilas na doniczce moze z duma nazywac klasycznym decoupagem wybralas sliczny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! same śliczności a doniczka bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że tylko sie nie zajmujesz jednymi rzeczami lecz interesujesz się wszystkimi działami sztuki i robutkami recznymi a i super masz ta doniczke !!!!!!!!!!!pozdrowionka od moni

    OdpowiedzUsuń